Saturday, October 13, 2012

KEMBALI LAGI

Ya, m still around. Nak kata seperti choc-fudge pun tak boleh sebab 'kejap ada lama tak ada'..bukan kejap ada kejap tak ada. Bulan posa pun dah lama berlalu, gitu juga syawal...eid adha dh nak muncul lagi... Ok kita put blame on lappy yang diguna selama ini 'dah nazak'..tak tahu apa jadi dengan photo2 masakan dan makanan yang berlambak juga kuantitinya, photo2 graduation, pertunangan dan pernikahan KK gimana lah nasib semuanya dan lain2 himpunan photos...sayangnya!!! risau juga kut kenapa nape. n pada suami, ku malas nak update dengan dia, perisian kepala otaknya pun 'sangat penuh' so biarkan dulu.

Dah dapat netbook yang baru tapi ghalek duk baca blog politik yang sudah lama ketinggalan perkembangannya..momentum update blog sendiri tak juga 'datang' sebab selepas raya dah banyak 'deghak', ke kl hantar Mam, ulang alik ke penang...kekuatan badan tak cam dulu lagi sampai nak ke pontian nikah apih terpaksa surrender, tak boleh p dahhh.

Ambil kesempatan muncul kembali ini kita cuba update apa yang ada semampunya. Cuba upload photos yang ada tetapi belum berjaya. Need help! Mam yang selalu banyak membantu tak ada. Nak minta Azaf pun dia sibuk nak exam akhir tahun.Sabarrr...kata Rasti dalam Nada Cinta sabar tu buahnya manis?!

No comments:

Post a Comment