Thursday, March 10, 2011

DO - NUT or do nothing...

Setelah sekian lama tak makan donut., akhirnya saya makan jugak disebabkan rasanya seperti roti/bun juga tidak 'berminyak' dan tidak cair dalam mulut.


Frankly not my 'doing'....store bought donut. Saya tau anak2 suka makan donut tapi maknya tak suka membuat apa lagi memakannya...anak2 suka membeli donut2 yang berjenama yang ada di Malaysia...ada beberapa alasan sendiri kenapa saya tidak suka donut, antaranya roti2 yang bergoreng minyak memang saya 'kureng'

Mungkin banyak orang jika makan sesuatu 'that melts in the mouth' itu lah yang sedap. Donut yang 'cair' dalam mulut juga alasan saya 'kureng' makan donut. Gimana pun anak2 saya suka, samada yang cair dalam mulut atau yang ngak...selalunya anak2 nak makan donut depa beli je, lebih ekonomi daripada saya membuatnya...

Suatu hari ke hypermart, melalui bahagian bakeri anak2 tertarik dengan colorful topping donut, apa lagi dengan tawaran, any 6 pcs for RM6 tapi bayarnya cuma RM4.48 sahaja.

No comments:

Post a Comment