Tuesday, September 20, 2011

RUMAH TERBUKA RAYA KE-5

Eggless, moist chocolate cake

kek buah

Manisan Turki yang dibawa balik KK

saya namakan 'bilis golong pastri' ...di dalam ialah sekor ikan bilis

pemberian biras, wpun nampak 'tak moden' kuih ini tapi sedap loh, tak terkira. Terima kasih daun keladi Kak Mi, lain kali beri lagi...

bukan biskut makmur atau arab, butter cookies berperisa lemon permintaan khas si abang..self-made

biasa lah choc chips yang sentiasa saya bikin...

Cookies Jejari Badam dan popia nestum pemberian kawan terlupa lah nak buat photo shoot session. Terima kasih Ruzi. Nampaknya takde lah kenangan untuk rekod kedua2 cookies tersebut. Raya tahun ni memang takde berbalang2 kuih raya yang saya sediakan kerana menghabiskan masa membuat kek2 buah tempahan

NASI BIRYANI, AYAM GORENG DAN DALCA, ACAR BUAH BEREMPAH (tiada pic?? ooh no!)

Jamuan raya untuk adik beradik suami pada hari raya ke-5. Cuma ini yang mampu saya sediakan sesuai dengan saya seorang sahaja 'tenaga kerja'. Kek buah dan kek coklat telah disediakan sebelum raya lagi. Cookies raya cuma dua jenis saya sediakan, yang lainnya ialah pemberian kawan dan ipar duai...jamuan raya yang tersangat ala kadar.

No comments:

Post a Comment