Tuesday, September 27, 2011

...no birthday cake BUT BIRTHDAY NASI KUNYIT

"Selamat Harijadi...selamat harijadi...selamat harijadi ayahandaku sayang" ggitu lah gamaknya dinyanyikan anak2 jika semua ada di rumah hari ni..tapi nak buat camana kan...anyhow ayah tetap menerima birthday wish dari anak2 dan menantu menerusi sms...thank you all.

Nasi kunyit dihias dengan telur dadar yang diperwarnakan merah

....cuma mak, si adik dan ayah je yang ada menyambut birthday ayah,huhuhu. Banyak lagi tak abis, nampak gaya kena carry forward juadah tu sume...

Birthday Nasi Kunyit huby....Happy Birthday to you my dear,doa panjang umur murah rezeki dan hidup kita diberkati Allah swt. Sentiasa syukur ke hadrat Mu ya Allah atas segala kurniaMu pada kehidupan kami sekeluarga.Alhamdulilah.

Juadah iringan, nanti cerita dalam next posting....apam gula hangus pemberian pihak katerer yang membekal makanan tengahari pada bengkel projek yang huby anjurkan siang tadi.

4 comments:

  1. selamat hari di bersalinkan ek pa'chiks.. semoga panjang umo di murahkan rejeki yg halal.. dijauhkan rejeki yg haram.. sihat tubuh badan akal fikiran.. sentiasa di limpahi hidayah olehNYA utk pa'chiks seisi keluarga.. amin~

    ReplyDelete
  2. wahh birthday nasi kunyit tu..cantik2..siap ayh potong lg mcm kek ;) slmt hr lahir ayh!~

    ReplyDelete
  3. btw reply msg ayah kt kk n dan sama je senang ayh copy paste je kut kt zme n mam pn sama hehe ayh efektip!~

    ReplyDelete
  4. Shin, tima kasih atas doa, Aminnn.

    ReplyDelete